söndag 5 augusti 2012

Lysekil-Grebbestad

Hemma från en vecka på västkusten. Har haft en supervecka med shopping och lite väl mycket godis. Tisdag-onsdag var vi i Lysekil, onsdagen tillbringades på Havets hus & sen åkte vi vidare till Saltvik vid Grebbestad. Trots att Sebastian haft lite ont i magen och vi haft många bajsolyckor under veckans gång har den vart kanonbra! (Tror Sebastian fick ont i magen av vattnet där nere så vi gav honom köpevatten resten av veckan). En kväll tog vi en promenad till en strand lite längre bort för att barna skulle få plocka snäckor. När vi kom fram till stranden låg en död säl där och en mås satt och åt av ögonen. Jätteäckligt! Fick förresten en jättefin tröja av världens bästa älskling också! Tusen tack baby, världsbäst du! Sen köpte jag mig själv en tröja till & en puma mjukisdress.

Eftersom världen bästa Emelie fyllde 5 år i onsdags så blev det lite kalas för henne i förtältet. Hennes farfar & hans sambo kom också ner på kalaset.

Nu på kvällen har vi hunnit lämna husvagnen i Högboda, haft besök av farmor & Martin, badat & nu är Johan till Högboda igen då vi glömde en kasse med nessesären och det kvar i husvagnen.

Sebb är i säng och det samma för min del strax. Hoppas bejb strax är hemma så vi hinner med lite tv och mys innan vi ska sova. I morgon är det tillbaka till verkligheten!

För övrigt blev min älskade Sebastian 11 månader i onsdags. Helt galet vad snabbt det går!

Denna fick jag av min älskade sambo!


När Sebb frös fick kan krypa
in under mormors tröja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar