onsdag 15 augusti 2012

Onsdag!

Idag drog jag upp Sebben kl 07:05. Ska försöka tajma hans sömn lite idag då vi ska på kräftskiva i eftermiddag hos kusin Marie. Längesen vi var där nu!!

Härromdagen var jag med Ingela och hennes familj till Stadiumoutleten på Välsviken, även Lager 157. Också längesen vi var där. Passade på att köpa skrutt en ryggsäck till dagis på Stadium och sen kunde jag inte låta bli Lundmyr kläderna till Sebastian. Fick bli ett par byxor och en mysig sparkdräkt. T-shirten fick han av moster Ingela.




Idag har jag och Sebastian (som alla andra dagar) haft en mysig gemensam frukost. Det är så skönt nu när han äter samma mat som vi (ist). Smörgås och yoghurt med juice till frukost. Kanon! Jättemysigt att äta frukost med honom och sen ha morgonbus. Nu sover han förmiddan innan vi ska åka till moster Ingela. Sebben ska vara där medans jag ska träna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar