lördag 15 september 2012

Frustrerad

Jag är som vanligt lite frustrerad och irriterad idag, självklart på mig själv! Det är så mycket jag vill och måste göra. Men varken pengar eller motivation finns. Har i flera veckor försökt gå ner i vikt men det går som vanligt inget vidare. Jag måste! I torsdagskväll , natten mot fredag jobbade jag mellan 22:00-06:30. Mina höfter skrek verkligen bara halvvägs genom passet. Kläderna satt som korvskinnet och det var inte alls bekvämt att röra sig. Önskar verkligen jag kunde gå ner 8 kg tills jag ska tillbaka till arbetet den 11 november. Har haft jätte ont i knäna i flera dagar. Jag orkar snart inte bära mig själv! Jätte frustrerande att jag aldrig känner mig fin eller bekväm i mina kläder. Ingenting passar. Och det är inte roligt att göra sig i ordning för den delen heller. Har den senaste tiden börjat fundera på att göra en kosmetisk tatuering av mina ögonbryn. Men vart fan ska jag få 5.000:- till det? Behöver nya skinnstövlar, även vanliga skor då jag nu alltid går i mina träningsskor. Inte bra att slita slut på dem heller. Sen känner jag mig tjock och misslyckad idag. Det gör inte saken bättre att jaget dygn förkyld och kan inte träna.. Jävla pissliv idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar