fredag 26 oktober 2012

In på kontot, och ut igen.

Idag fick jag sovmorgon till 08:50. Fast jag sov inte längre än till 8. Blev lite rännande till pysen inatt då han hostat massor. Vid 10:15 var vi på tågstationen för att vinka av Ingela, Daniel och barnen som åkte till Stockholm. Barnen verkade förväntansfulla men när tåget kom in mot perrongen verkade det lite som Hampus fick panik. Vill inte åka tåg sa han flera gånger och grät nästan. Stressade på tåget me all packning de hade och sen vinkade vi Hej då jag och Sebastian. Fick sen mms från Ingela på barnen som verkade helnöjda med att sitta på tåget!

Efter det gjorde jag och Sebastian några ärenden på stan. Köpte mig lite underkläder på Gina tricot på rea och lite kallingar på rea från HM till Johan. Blev även ögonbryns gelé och en ny eyeliner. Självklart smög ett litet rosa nagelack med också!

I kväll är det hårverkstad här hemma då både jag och Johan ska färga håret. Blir ljusare för mig och mörkare för Johan.

Imorgon är det utgång med älskade Amanda. Ska bli så roligt! Hoppas Lisa hinner hem så hon kan följa med också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar