måndag 1 oktober 2012

Skit humör

Denna helgen tror jag inte min kära sambo har trivts speciellt bra i min närhet..

Började lördag morgon som vanligt med att grannarna möblerade om. Dagen fortsatte med ett skit resultat på vågen och ett värdelöst försök till shopping. Skickade iväg Johan på lite fotboll med Hermansson och själv tog jag och Sebastian en promenad till Sebastians gammelmormor som fyllde år. Kvällen slutade i alla fall bra med filmmys till nya Johan Falk filmen med älsklingen. Nya tag söndag tänkte jag..

Vaknar söndag helt slut klockan 05:40 utav att grannarna börjar igen. Gjorde ännu ett misslyckat försök att ställa mig på vågen vilket som vanligt gav skit resultat. Bara jag som går upp i vikt av att äta nyttigt? Blev skitledsen och kände att jag ger upp totalt!

Ut till Bergvik för att handla. Gjorde ett misslyckat försök att finna en ny bh, värdelöst. För stor i kupan & för litet runt eller tvärt om. Grinig som jag var så fick min kära sambo bara höra mig klaga. Märkte även av mitt klagande på Sebastians humör.

Kl 17:30 stämplade jag in på jobbet, sååå omotiverad till att vara där. Vilket relaterade till att mitt huvud bara snurrade.

Just nu känner jag mig som världens sämsta sambo. Inte meningen att låta mina problem gå ut över Johan. Jag har världens bästa och vackraste sambo och jag måste lära mig att uppskatta honom mer. Vill ju inte förlora honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar