torsdag 25 oktober 2012

Spya

Sebastian sov från 19:45 till strax innan 22 innan han hostade så han kräktes ner hela sängen. Har sedan dess försökt få honom att sova och klockan har nu slagit 00:19. Har ännu en gång försökt lägga han i sin säng där han förhoppningsvis somnar nu. Jag är helt slut i mitt huvud och har en kraftig huvudvärk. Troligtvis pga alldeles för lite sömn under snart 3 dygn så tyvärr kommer jag nog få säga Hej till migränen lagomt till helgen..

Behöver verkligen sova, tyvärr får ju inte Johan sova något mer han så tur är väl kanske det att han inte fått jobba något under veckan.

Jag hoppas iaf på några timmars sömn i sträck, inte bara för mig och Johan utan självklart pysen också. Mette denna förkylningen gå över strax för honom.

När han är förkyld kräks han oftast vid matningen, vilket han gjorde förut idag. Mamma hjärtat gör ont när pys är sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar