onsdag 7 november 2012

Inskolning dag 6

Åter igen är det personalbrist på Vasalunden. Ska hämta Sebastian om 25 minuter och där med skippa vilan på dagis. Får bli långpromenad med lillen idag igen. Skippade träningen i morse när dagis bad mig hämta Sebastian 12 isf 14. Tänkte det får räcka med powerwalk idag då gårdagens gympass känns i hela kroppen.

Ska passa på att träna gym med min älskade sambo i morgon eftersom han är ledig.

Har i stället för träning nu på morgonen tagit mig ett långt bad och skrubbat hela kroppen med peeling och skrubbhandske. Har även bytt i sängen, tvättat, dammtorkat, dammsugit och diskat.

Nu ska jag klä på mig lite mer kläder så jag är redo för promenad sen och även värma vällingen till Sebastian som han ska få i kärran. (Sebastian får alltid en flaska välling efter dagis eftersom han inte är så förtjust i dagismaten.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar