fredag 9 november 2012

Jahapp

Ja vad säger man?

Känner mig som en gammal gnällkärring.... sur och bitter är tydligen vad jag ständigt är. Och vad kul det är när folk berättar för mig vad jag tydligen tycker?

Jävla jävla skitkväll! Dagen började bra men slutar i katastrof och tårar från min sida. Trött på att alltid vara "bitter", den som klagar och tycker att allt är jobbit. Trött på att varje dag behöva stå ut med grannar som är dumma i huvudet.

Ingenting funkar för mig nu. Och på söndag ska jag ta nya ansvar inför jobbet. Dagis, sömn, mat, träning och försöka bli av med min fläskiga kropp på samma gång? Åh hej och hå!

Med mitt "positiva" humör står jag väl här ensam och bitter snart. Fy fan säger jag. Undrar ibland hur Johan står ut när jag knappt gör det själv?

Cepe inlägg, ja jag vet men jag är ledsen och känner mig besviken på mig själv och allt jag gör, eller inte gör..

Jag tror jag håller på att bli knäpp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar