fredag 9 november 2012

Mmm fräscht!

I morse skulle jag och Sebastian börja dagen med gröt & ekologisk blåbärssylt. Till min förvåning när jag öppnar den nyköpta burken av Icas egna ekologiska blåbärssylt fann jag det här:


Detta tänker jag inte ge min son och har nu därför reklamerat denna till Ica.se. Får se när vi får svar och om. Då vi inte hade annat hemma fick skrutt nöja sig med kanel på gröten.

Sebastian är sedan en timme tillbaka lämnad på dagis och idag gick det bättre. Ska hämta honom kl 12.00 idag också och under tiden han är på dagis tänker jag sätta ihop hans julkalender som mamma sytt och njuta under täcket i soffan med en kopp té.

Sebastian får vila hemma idag och efter vilan blir det dejt på stan med mormor, moster Ingela och kusinerna.

Ikväll blir det äntligen nya Johan Falk filmen & i film nr 5 är Frank Wagner med igen! YEY!!


Min lilla lilla ängel, det är snart 1 år sedan detta kortet togs. Du blir så stor alldeles för fort! Jag älskar dig mer än ord kan beskriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar