lördag 3 november 2012

Total

Egentligen borde jag bli motiverad till viktnedgång när jag ser hur andra lyckas men tyvärr ger det mig motsatt effekt. Jävla skit! Igår rasade jag totalt i allt. Blev alldeles för mkt nachos och även om jag var kräkmätt åt jag massor av godis efteråt. Fick sota det i morse med massa ont i magen. Frukosten på kaviar gick bra. Bacon och äggröra. Lchf pizza till lunch men tyvärr paj hos syrran. Tog mig i alla fall till Friskis under förmiddagen och sprang 5 km!

Blir så trött på mig själv!

Trött på att bo här, vill också flytta och köpa hus. Och om en vecka går jag tillbaka till jobbet. Får under veckan om Sebastian är på dagis se till att träna måndag-torsdag.

Usch vill inte vara med på kort längre. Känner mig som dn kloss idag som inte klarar någonting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar