onsdag 5 december 2012

Inget kräks

Ingen mer spya sedan kl 06 i morse men mår lite illa fortfarande. Dagen har spenderats i soffan framför en rad dåliga tv program. Piggnade till en stund förut och orkade så sätta hårfärgen i huvudet. Sen var det tillbaka till soffan igen och nu har jag orkat förflytta mig till sängen. Ser på Stalkers på 3:an. Hoppas illamåendet är borta i morgon så jag kan umgås med mina grabbar. Mår jag bättre i morgon ska vi ta oss en sväng ut. Förhoppningsvis kommer papprena på försäkringen för Johans mobiltelefon. Han tappade den i backen förra helgen så den sprack. Med försäkringspapprena ochöite självrisk pengar får Johan troligtvis en helt ny telefon. Just nu har han min gamla!

Ska bli skönt när grabbarna kommer hem i morgon så det blir lite liv här hemma igen. Denna dagen har vart dötrist!

Ute är det i alla fall massor, eller ja. Det är snö ute och kallt! Mys med snö på julmarknaden och julbordet på lördag. Hoppas jag orkar..!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar