tisdag 11 december 2012

Klagande

Börjar med för dom som inte vet det att jag jobbar natt 5 dagar i veckan och är i säng kl 03:00 varje natt. Så ingen tror jag bara är en surkärring! Som jag tror jag nämnt förut har vi haft problem med någon av grannarna som hela dagarna för väsen. Förra veckan väcktes jag kl 09:10 av att dom borrade i väggen, igår av ommöblering kl 09:00 och idag av att dom hamrade i betongväggen kl 07:50! Eftersom jag har fått sovit några få timmar perr natt nu i flera nätter är jag nu så trött att jag kan kräkas!! Ringde bovärden för en stund sedan och vad gör jag? Jo jag bryter ihop i telefonen och stortjuter. Känner mig helt slut!! Orkar inte bo här längre. Letar nytt som galningar men svårt att finna något. Känns fördjävligt att vi heller inte har råd att köpa oss något vilket får mig att må ännu sämre! Idag blir ingen bra dag känner jag... Pyret ska hämtas kl 14 så jag får hoppas att jag orkar sova lite till. Ja någon träning blir det då inte idag!


Är det någon som vet någon bra lägenhet får ni gärna tipsa oss om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar