lördag 22 december 2012

Sista dagen

Pysen håller på att bli förkyld så igår köpte jag Therahoney på apoteket. Vet dock inte om det fungerar?

Ikväll är det sista passet innan en veckas julledigt, 6/6 passet. Jobbar med Lisa ikväll som tur är så hon ska åka med mig fram och tillbaka. Hon kommer hit 17.20 så vi ska köpa med lite lördagsmys till jobbet innan vi åker. Blir bra!
I morgon är det uppesittarkväll här hemma med svärmor och Martin som kommer hit och spelar Bingolotto och äter gröt med oss. En liten vinst på bingolotto vore ju på sin plats. Många år sedan vi spelade nu. På julafton kommer svärfar och Gunilla hit på middag och lite julklappsutdelning innan jag, Johan & Sebb åkter till moster Ingela och firar resten av kvällen.

Nu ska jag göra mig redo för dagen och äta lite frukost!

Längtar tills sommaren!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar