onsdag 5 december 2012

Sjukskriven

Inatt kl 01:05 fick jag stämpla ut från jobbet då jag kräkts. Sen har jag spytt flera gånger under natten och har jätteont i magen.. Trodde först på jobbet att jag var snurrig och mådde illa för att jag fuskat lite med maten men icke. Hej magsjuka! Igen... Inte längesen jag hade det.

Som tur är, är Johan ledig i morgon och ska efter dagis ta med Sebastian och sova hos farmor. Vill absolut inte att dom får detta också! Så förhoppningsvis är jag bättre i morgon så dom kan komma hem. Kommer sakna dom massor! Vart jobbigt på morgonen idag när jag hört pysen leka i vardagsrummet utan att få mysa med mamma. Och inte får jag pussa på min kära sambo på ett par dagar heller. Usch, magsjuka kan va en av de värsta sjukdomar man kan ha!

Hoppas jag är frisk till på lördag då det är julmarknad på Mariebergsskogen och sen kl 18:00 julbord med goa familjen på Apertin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar