måndag 21 januari 2013

Sjukling

Sebastian är sjuk och hängig. 39.1 i feber när jag åkte till jobbet förut och han kräktes hos mormor och morfar tidigare idag. Han kräks alltid när han har feber. Satt i mitt knä med snutten och apan och beklagade sig i över 50 minuter förut. Min stackars skrutt. Han kräktes tydligen upp kvällsmaten också men Johan fick tillslut i honom lite välling och vatten. Hoppas han är piggare i morgon. Han har en sådan hemsk hosta att han hostar tills allt han har i magen kommer upp. Vad jag önskar jag kunde vara sjuk i hans ställe.

Nu har iaf mamma och pappa flyttat in i sitt jättemysiga hus och där kommer det bli toppen!

Nu är det dags för mig att la mig en nattlur och i morgon blir det förhoppningsvis träning. Vart mkt småätande på jobbet inatt. Usch på mig!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar