tisdag 22 januari 2013

Sömn

Hemkommen från jobbet och nerkrupen i sköna sängen. Ska bli skönt med lite sömn nu faktiskt! Jag hoppas att både Johan och Sebastian får sova ordentligt inatt. Johan ska vara hemma och vabba i morgon. Får se om det blir dagis överhuvudtaget innan fredag för pysen. Hör honom gny till ibland inne hos sig. Feberdrömmar mån tro? Dagen idag (måndag) bjöd inte på något stressande direkt. När jag klivit upp skickade jag iväg Johan till gymmet. Pysen sov lite middag i sin säng. Efter ca 50 min grät han och hostade så jag fick plocka upp honom. Vi satte oss under täcket i soffan och han slocknade om. Fick sova 40 min till innan hostan tog över. Stackar plutten! När Johan kom från gymmet vart det min tur. 30 min hårt på crosstrainern och 2.5 km snabb löpning sen sa knät aj! På det gjorde jag 160 st sit up vilket fick bli dagens träning. Efter gymmet har vi bara myst i soffan resten av dagen till Blixten Mcqueen (så klart). Sammanlagt tror jag vi sett den filmen ca 5 ggr idag, MINST! Men det är det enda Sebben vill se så vist. Vart en lugn och skön dag i alla fall. Både hemma och på jobbet. Sebastian har fått behålla all mat, dock går febern upp och ner. Hostan sliter i honom och gör honom helt slut. Hoppas denna förkylning släpper på honom snabbt så han är frisk till helgen. Då ska pysen övernatta hos farmorn från fredag-söndag. Vi ska iväg till Ullared på storshopping! Ska köpa Sebastian massor med saker, nya kläder och leksaker.

Nej nu ser jag att klockan snart slår 02:55 så nu får det bli natten för min del. I med öronproppar och släck lampan. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar