torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Idag (fast för mig i morgon eftersom jag inte sover än) är det alla hjärtans dag. Vi firar den väl inte direkt men i eftermiddag ska vi i alla fall till mamma och pappa på lite mat. Sebastian är ledig från dagis och älskling från jobbet. Själv har jag en natt kvar innan jag tar helgen. Är sliten efter natten på jobbet och njuter av att ha fått krypa ner i sängen. Tandläkaren som gäller för mig kl 14:00 också. På tiden!

Har under eftermiddagen idag kikat upp lite alternativa bröllopsfotografer. Har mejlat endel och fått svar av en hittills. På fredag ska vi ha lite mys här hemma med jordgubbar och lyxig choklad ( endast lite för min del) och samtidigt diskutera bröllopstårtan lite. Jag är numera under 80 kg! (Vågen visade 79.9 kg igår morse) och jag vill ner till 74 innan bröllopsklänningen ska provas igen. Vilodag från träning i morgon sen kör vi på fredag igen!

Nu ska jag sova! Trevlig alla hjärtans dag på alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar