onsdag 13 februari 2013

Disneyköp

Som alla vet vid det här laget är min son helt galen i blixten Mcqueen och nu även i Mumintrollet. Efter dagis idag knatade jag och Sebb ner till stan för att inhandla lite mer byxor till pyret. Inne på Lindex fick Sebastian syn på massor med muminkläder vilket resulterade i att hela butiken fick höra hur mkt mitt barn älskar Mumintrollet. - Mumin mumin mumin tjoade mitt barn ut, glatt och högt!

Fann dock inga bra byxor där så vi gick vidare till Kappahl. Där blev det tre par byxor, ett par svarta, ett par grå och ett par mörkblå. När vi skulle gå mot kassan får Sebastian syn på en vägg full av kläder med Blixten Mcqueen. Han pekade och sa: -dä dä dä dä!!! Slutade med att han fick ett par mjukisbyxor med Blixten på också. Gjorde ett försök att gå mot kassan igen. Då får min kära son syn på mössor med Blixten på. -Dä dä dä dä! Och det lilla pekfingret kom fram igen. Jaha där kom vi hem med en vårmösss med Blixten Mcqueen på med. Ja mitt lilla pyre vet hur man enkelt får mamma att köpa vad man vill ha! Klart min gosegroda ska ha det bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar