söndag 10 februari 2013

Ny arbetsvecka

En ny arbetsvecka börjar ikväll, redan 17:30 då jag nu i två dagar ska börja tidigare. Fettisdagen och alla hjärtans dag betyder mer jobb hos oss. Denna helgen har jag iaf känt mig lite ledig till skillnad från förra helgen. Sebastian sover middag som vanligt och jag har precis vart och handlat lite. Idag blir det flytande föda för min del då mitt tandkött värker mer än någonsin. Tur jag har tid hos tandläkaren på torsdag.

Igår var det kalas hos mamma och pappa för att dom har fyllt år. Jag, Ingela och våra familjer köpte en ny köksgrupp till dem eftersom deras gamla nu är för liten i nya köket. Dom älskade den. Och som tur var var det precis den dom kikat på själva. Full träff! Blev jättefint i deras kök, verkligen!

Idag blir det lugnt med lite söndagmys här hemma innan jobbet. Anne och Martin kommer senare runt 16 snåret så jag hinner träffa dem en stund innan jag ska hämta Fia kl 17:10.

Nu lite vem vet mest med Johan!

(Korten är på stolarna till mamma och pappas köksmöbel vi skruvade ihop i fredags hos Ingela och Daniel)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar