söndag 24 februari 2013

Planering snurr snurr

Vilken härlig övernattning, Dock vaknade Sebastian ett par gånger och grät lite men med tutten i mun sov han som stocken direkt. Kl 06:01 slog han upp ögonen men vi låt kvar i sovrummet hos mamma och pappa och myste tills kl 07. Sen gick vi ner och slet upp mormor och morfar. Såg på Bambin utanför fönstret också som åt i komposthögen. Vi tog oss även en middagslur på 2 timmar i mormors och morfars säng innan vi åkte till moster Ingela som fyller år idag ( söndag ). Blev tårta och pizza. Under kvällen nu har Sebb gråtit efter tutten endel. Undrar om det är sjukdomar på G här också?

Bröllopsplaneringen har vart igång större delen av kvällen med lite undantag för Varg Veum. Skor, ringar, färger, skjorta, slips, flyga, ljust eller mörkt? Blommor, underhållning, bil från bröllop till fest.

Kostym, frack eller smoking? Ja denna planering gör mig snurrig i huvudet. Dags att sova.

Ny vecka i morgon ( mina nya veckor börjar alltid söndag pga nattjobbet ). Så nya tag med träning i morgon. Har blivit lite för mkt av det goda under helgen. 4 dagars vecka för mig till veckan & 4 veckor framöver. Skönt! Då har jag tid att ta igen allt jag inte hinner.

Nu helt slut, så nu sova!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar