fredag 15 februari 2013

Sammanställning

Denna veckan har vart bra men lång, väldigt lång. Var hos tandläkarn idag och fik tänderna skrapade från lite tandsten och dom kikade även på tandköttet kring visdomstanden. Ingenting behövdes göras åt det men jag fick en gel mot tandköttsinflamation utskriven jag ska använda i 10 dagar. Har dock inte hämtat den än.

Under eftermiddagen har Nicky och Sara vart här och lekt. Gick bra, Sebastian lät Nicky låna en hel del saker iaf. Haha

Blev att bjuda grabbarna på pepparbiff med potatisgratäng till middag och sen tog vi oss en liten kvällspromenad. Nu sover Sebastian och jag och Johan har fredagsmys med jordgubbar, chokladpraliner och chips. Har ätit två chips men verkar inte som om tänderna tycker det är okej. Får nog skippa det tror jag.

Resultatet av veckans viktnedgång: vågen visade 79.0 kg i morse. Alltså - 1,5 kg. Bra jobbat Ida! (Klappar mig själv på axeln)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar