måndag 18 februari 2013

Wedding

Ja som alla redan vet ska jag den 27 juli 2013 gå från Sjögren till Sergejev, fru Sergejev. Bröllopsplaneringen har legat på hyllan ett tag då vi inte tyckt vi kunnat göra något mer för tillfället. Nu är vi i full gång igen och har redan börjar med små inköp inför vår stora dag. Vi har kikat upp bröllopsfotografer och troligtvis bestämt oss för en, Johan Dali. Ska bara ringa och prata med honom så vi bokar ordentligt. Planering för bröllopstårtan är också igång, fast med diskussion med hon som ska göra den krävs. Vill absolut ha den perfekta smaken på tårtan. Bröllopsfrisyr, färgtema och blommor är bestämt. Vikten går sakta ner och jag kommer förhoppningsvis väga några kilo mindre vid vigseln. -8,3 kg än så länge. Som sagt, sakta sakta neråt.

Det är även snart dags för att ta ny kontakt med arrangören av festen för att få ett mer ordentligt pris och bestämma hur maten ska serveras. Vi ska även börja leta upp underhållning till festen, så som dj, liveband eller liknande. Någon som har förslag så hojta gärna till!! Alla förslag är bra!

Letar även vigselring för fulla muggar men har ännu inte hittat någon jag fallit för.

Hår, make up och naglar ska bokas i slutet av veckan. Får bli på fredag då jag går upp tidigt efter jobbet. Tur jag har köpt ett block där vi antecknar alla funderingar och bokningar så vi kommer ihåg när var och hur.

I början av April ska inbjudningskorten beställs. Save-the-date korten skickade vi ut till de kommande gästerna redan innan jul, med julhälsningarna.

Nu ska jag ta den där vilan innan jobbet. Är så trött och snurrig idag så en powernap vore på sin plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar