måndag 4 mars 2013

För säkerhetens skull..

Vi tar en kväll till hemma för att försäkra oss om att magsjukan är helt borta. Har absolut ingen lust att smitta ner en hel arbetsplats plus Värmlands hela befolkning med magsjuka. Usch hemskt! Sebastian är iaf på dagis idag och Johan är tillbaka på jobbet.

Blir inte mkt gjort för mig idag. Ta reda på tvätten och kanske gå ut för att få lite luft. Eftersom vi ska på husvisning idag vid 17:15 så blir det mat innan där. Funderar på beroende på vad kontot säger att gå en kort promenade till Mache och köpa sallad till mig och Johan. Så längesen vi åt där! Dock köpte vi mat igår också. Sebastian får korv och mos idag.

Men som sagt, i eftermiddag är det husvisning. Eller ja, ett bostadsrättshus på Skoghall. Är lite anti Skoghall men huset föll jag för. Stor tomt, altan och stor gård. Sen är det så jag kan cykla till jobbet vilket också är kanon. Det är ett alternativ att tänka på fram tills den dagen vi har råd med ett eget hus. Helst vill jag bo i dom huset på Nolgård där Ingela och Daniel bor men det är värt att kika på detta iaf.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar