tisdag 26 mars 2013

Löning och städ

Löning idag, det betyder som alltid lite shopping! Har jag sagt hur mkt jag älskar att handla på rean? Köper aldrig på ordinarie pris längre. Fyndade ett par jättesnygga svarta jeans till Sebastian och även två tröjor för mindre än 200:-. Ordinarie pris över 400:-! Dunkrar upp med stl 92 nu eftersom Sebastian så småningom är påväg över till den storleken.

Innan det gick jag powerwalk i det fina vårvädret på över milen. Härligt! Har även hunnit städa ordentligt här hemma, dammsugat, torkat golvet, vikt tvätt och lagt in i garderoberna och stekt våfflor. Eftersom vi igår åt fisk på våffeldagen får det bli våfflor på fiskdagen idag i stället. Klockan 17:30 ca kommer det en och kikar på vår lägenhet. Det är hennes lägenhet vi kikade på igår. Hoppas detta blir en fortsatt bra dag! ;) Den har vart kanon hittills. Jobba i kväll och ledig i morgon kväll och torsdag kväll. Jobbar 09:00-17:30 på långfredagen och sen är jag ledigt tills måndagkväll. Hoppas på en påsk med bra vårväder då det blir äggletning för barnen och påskparaden.

Nu snart kommer min älskade sambo hem och medans Sebastian river ut hela sitt mystädade rum vispar jag grädde och dukar. Hej hopp!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar