torsdag 7 mars 2013

Nöjd.

Idag fick vi besked att våra specialbeställda tårt-toppers kommer i morgon. Har även ev hittat en tårtställning att hyra. Också kanon! I morgon förmiddag ska vi ev åka och köpa skor till Johans klädsel så har vi även det klart. Själv har jag inte hittat några än men hoppas väl snart alla de där skorna dyker upp.

Hoppas Sebastian är bättre i magen till morgonen så vi kan hälsa på farfar. Bra aptit hade han iaf idag och full rulle som vanligt efter dagis. Mammas hjärta! Det går upp för mig mer och mer för varje dag som går vad stor min lilla bebis håller på att bli. I fredags blev han hela 1 1/2 år. Helt galet! Han är så stor och redig. Duktig på att härma orden, duktig på att tvätta sina händer och munnen efter maten, duktig att äta själv, somna själv, klättra, hämta saker. Han är bara så fantastisk min lilla prins. Beundrar vår skapelse varje dag, hela tiden. Han är det bästa vi har gjort. Han gör verkligen livet värt att leva. Jag har den bästa familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar