söndag 21 april 2013

Brudklänning och barnskor

Igår var jag, mamma, pappa och mormor i Degerfors och beställde min brudklänning. Jag är så nöjd över mitt köp och tror detta kommer bli himla bra! Bra pris på den också, 3700:- + några hundringar i uppläggning. Har även köpt Sebastian finskor till kostymen. Först var vi inne på att köpa honom ett par finskor från Kavat men ändrade oss sen. Det är slutna skor vilket han kan bli väldigt varm i om det är 30+ ute. Därför köpte vi ett par andra som är mer som sandaler. Men detta med att få tag på väst och cravatt till honom verkar omöjligt. I värsta fall får vi köpa honom en slips till skjortan! :)

Johan är iväg och köper en hatthylla vi ska sätta upp i lägenheten när vi flyttar. Vi köpte en ny hit då vi gjorde om hallen men vill gärna ta den med. Därför köpte vi en annan av en tjej på Marieberg för 50:-.

Blir promenad med Sebastian när han ska sova och sen ev åka till mamma och pappa och grilla lite korv och sen spendera resten av dagen ute. 19:00 är det dags att stämpla in på Konsum Värmland för en ny arbetsvecka.

Under eftermiddagen igår var vi en sväng till i2 på marknad. Tog oss en promenad fram och tillbaka i det sköna vädret. Skönt att äntligen ha kunnat ta fram vårjacka. Till junior.
Kortet på brudklänningen jag har här är inte den jag köpte!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar