fredag 26 april 2013

Heldag

Igår eftermiddag hade vi en härlig dag i solen hos mamma och pappa. Sebastian älskar att tillbringa tid både där och hos kusinerna på Nolgård. Och ännu bättre är det nu när vi kan vara ute så mkt. Igår grävde Sebastian i grusgången hos mormor och morfar i timmar. Morfar fick upp gungställingen så vi tog en lite gungtur också. Sebastian hade sin nya fina mössa/keps jag köpte på maxi igår. Han ser precis ut som "Emil i Lönneberga". Min goding!!

Blir en fantastisk dag detta. Lönen rullade in och vi hade mindre i räkningar än jag trodde. Så 5000:- är sparat från mitt konto denna månaden! Har vart och handlat lite fredagsmys tills ikväll. Godis! Det var ett tag sen.. Köpte även en medicin låda vi ska ha i nya lägenheten sen. I lägenheten vi bor i nu finns det medicinskåp i städskåpet. Sebastian fick sig en solhatt som blir bra till sommaren. Kl 14:00 ska jag hämta mini på dagis och direkt efter det kommer Ingela, Emelie och Hampus. Vi ska åka till Mc Donalds och äta innan vi kl 16:00 ska hämta upp Johan på jobbet. Resten av eftermiddagen ska spenderas på badhuset med våra busfrön! Ska bli jätteroligt. Sebastian älskade badhuset när vi var där sist och Hampus ska göra sitt premiär besök där. Emelie har vart på badhuset förut men på det gamla. Så på sätt och vis blir det premiär för henne också. Moster älsklingar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar