torsdag 4 april 2013

Usch!

Trött jag blir! Spelar ingen roll när jag somnar efter jobbet så vaknar jag alltid innan kl 9 och kan inte somna om. Är så sliten på jobbet. Sen är det så mkt just nu, lite för mkt faktiskt. Packa, papper, jobbsökningar, ekonomi, sömn, träning, viktnedgång, och jobbet. Inatt var jag så sliten och stressad på jobbet över allting på hemmafronten att jag hela tiden tänkte: - Jag har inte TID att sköta mitt arbete, jag har inte tid att vara här! Hela natten.. Kände mig rent ut sagt ledsen hela natten på jobbet. Och drömmer massa skumt gör jag. Känner mig aldrig utvilad och är ständigt "bakfull". Helt slut!!

Idag är inget undantag. Vaknade 08:40 och har ingen ro att somna om.

Förstår inte hur folk får ihop allt heller. Känns som om vi är straffade då vi får nej överallt medans alla andra tydligen kan göra som dom vill för vissa. Jag känner mig snurrig och otroligt stressad. Idag ska papper ordnas till nya lägenheten, vi måste köpa gummistövlar och nytt regnställ till Sebastian. Det ska lagas mat, byrån ska fortsätta att målas och kl 19:30 ska jag infinna mig på Konsum Värmland ända tills kl 03 inatt. Finns ingen tid att vila eller sova en stund idag. Hur länge ska jag orka?

Förlåt är lite gnällig idag men det är pga all stress... Jag hinner inte med. Det är för mkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar