onsdag 29 maj 2013

Bröllopsshopping igen

Då har vi gjort det mästa klart till bröllopet. Vi har hämtat Johans kläder från Hugos herr, hämtat vigselringarna, köpt underkläder till mig och fixat strumpeband. Dock fick vi lämna tillbaka vigselringen på gravering då vi upptäckte dom glömt gravera in bröllopsdatumet på mig vigselring. Köpte mina underkläder på Changes vilket gjorde att jag fick två uppsättningar med mig hem. Dom hade köp 2 sätt få det billigaste på köpet. Så två bh:ar med trosor för 949:- ist för 1500:-. Johan kommer bli så jäkla snygg i sina kläder och han valde helt rätt väst med cravatt. Nu är det strax dags att hämta liten på dagis och i eftermiddag tar vi oss en sväng hem till moster Ingela och kusinerna. Just det, köpte en klocka på Boulevard med vi ska ha i köket.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar