lördag 11 maj 2013

Sammanställning

Som sagt, sedan i fredags har vi bott hos Ingela och barnen, jag och Sebastian. Vädret har vart jättehärligt och vi har verkligen njutit av tiden ute i solen. Efter att vi vinkat av grabbarna vid busstationen igår tog vi alla barnen med oss för en fika på Carli. När jag och Sebastian gick hem tvärslocknade han i vagnen och gick inte alls att väcka. Han fick sova i vagnen i vardagsrummet. När han vaknat åkte vi till moster Ingela igen där mormor och morfar kom. Åt tacos ute i solen på framsidan och fortsatte utomhus leken tills det började regna. Alla tre ungarna var ist kolsvarta av smuts så alla tre hamnade i badkaret. Efter det hade vi fredagsmys med dricka och godis tills både Hampus och Sebben gav upp. Själv låg jag, Emelie och Ingela kvar i soffan och såg på Bröderna Grimm på 1an. Vi fick sovmorgon tills 07:30 då Sebastian tvättställer sig upp i sin säng och börjar "Emi Hapus, Emi, Hapus". Efter frukos och dusch mm blev det lek i parken igen. Sofia och Lowa kom och tillbringade 4 timmar med oss i parken. Jag, Ingela och barnen har efter det haft middag på Mc Donalds och tog oss sen en timme på parkleken på våxnäs med alla ungar. Solen har skinit hela dagen och vi har verkligen tagit vara på dagen helt. Vid 19 snåret var jag och Sebastian hemma igen, Sebb fick duscha, lite välling och sover numera soooom en gris! Snart kommer min älskling hem och jag längtar så mkt efter honom. En helt fantastisk helg har vi haft. Och var så kul med egentid med Sebastian. Min stolthet. Han är sååå perfekt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar