fredag 24 maj 2013

Ullared

Ullared med brudarna idag. Jag, Amanda, Sara & Walle. Vi åkte från stan inatt redan vid 03. Nu är vi snart i Grums efter en förmiddag med galet mkt shopping. Längtar efter maken och lillen. Hoppas han blir glad över sina nya leksaker och grejer. Fick tag på Bärgarn från Disneys bilar i stor storlek som jag tror han kommer bli jätteglad för. Nya lampor och gardiner till nya lägenheten. Lite saker till mitt kommande syskonbarn, lite kläder till oss alla tre och andra trevliga saker. Köpte med lite sängkläder Ingela bett mig köpa. 

Ska bli skönt att komma hem och få sova bredvid göbben sen. Efter två dygn med bara 6 timmars sömn 

Sebben kräktes igår eftermiddag igen men var pigg och sov som en stock inatt. Det märks han ännu inte är frisk från magsjukan. Hoppas det var det sista som kom igår iaf och att han snart får matlusten tillbaka. Han har inte fått så mkt i magen de senaste 5 dagarna. Lagad mat har han bara ätit lite en dag, välling ratar han utan lever på festis, vatten, lite smörgås och piggelin. Jaja snart vänder det för min lilla skrutt. Hur som helst ska det i alla fall bli himla kul att komma hem och få ge honom det nya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar