tisdag 27 augusti 2013

Inläggets rubrik

Hemma lite tidigare från jobbet idag. Gör ingenting känner jag då jag är sliten i hela kroppen. Natten till idag bestod inte av speciellt mkt sömn. Och när man försöker somna om efter att ha vaknat akut jätte kissnödig och det då kommer världens goaste son och ropar mamma titta här, mamma titta där. Sen sjunger "bä bä vita lamm" för full hals så kan man ju inte somna om. Mammahjärtat smälter när Sebastian sjunger och räknar för oss. 

Det händer mkt nu med junior. Hela helgen har han sjungit "bä bä vita lamm" för oss med rätt melodi och ja, kanske inte alla ord rätt men nära på. Sen bara helt plötsligt har han börjat räkna och räknar "en, to, te, fyja, fem, sex" och avslutar alltid med ett högljutt "många"! Haha

Min goa lilla skrutt, mitt goa lilla russin. 2 år på söndag. Tyckte nyss vi firade din ett års dag?! Väx inte upp så fort!

Nu till något annat, men fortfarande barn., eller bebis. Den senaste veckan har jag känt att mkt händer i magen. Lite sammandragningar när jag går mkt och har även känt det "bubblar". Ingen aning när man börjar känna den lilla fjärilen som fladdrar i magen. Tycker det vore konstigt om jag redan i v 13+2 känner något som rör sig? Är det möjligt? Sebben kände jag först i v 20?

Det blir att googlas på! Nu tar jag natten. Mina ögon behöver det! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar