lördag 10 augusti 2013

Kolmården

Tidigt i morse, runt 08:30 vinkade jag av mina fantastiska grabbar som begav mig mot Kolmården. Själv avstod jag från att följa med då jag under en tid inte har mått speciellt bra. Tur kanske det var för idag har jag vart totalt jättesliten! Kändes redan tomt hemma och en enorm saknad bara jag klev in i lägenheten igen, usch! Men som tur är kommer dom hem i morgon kväll igen. 

Dom verkar haft jättekul under dagen idag i alla fall med fint väder och värme. Här hemma har det ju regnat och åskat ist hela dagen. Tog mig lite tid i soffan när grabbarna åkt som slutade i flera timmar i soffan. Efter en dusch tog jag mig iaf en tur till Nolgård där vi bara har hängt i soffan hela eftermiddagen, allihop. Hampus var sliten och hade feber medans Emelie showade lite innemellan. Mamma och pappa kom en sväng och jag har fått mig en hel dos av bebissnos! Så nu klarar jag mig tills i morgon.

Nu ligger jag iaf i sängen redo för kvällen och natten. Blir nog tidig säng för min del. Som sagt jättesliten!

Dock kommer natten utan Johan och Sebben hemma bli hemsk..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar