söndag 25 augusti 2013

Lillerud

Igår var vi på lillerudsdagarna med Ingela och barnen. Sebben älskade allt, speciellt ladan med korna. Vi avslutade kvällen i Väse hos Amanda och Joel med kräftskiva och en drös ungar. Vi fick dock åka hem lite tidigare då Sebastian är väldigt sliten i förkylning. Idag är han som tur är piggare. Tidig morgon för oss alla tre vilket inte är så bra för min del. Ikväll ska jag tillbaka på jobbet 19:00-02:30 och då kan jag inte vart vaken sen 07 i morse. Sebb ska snart sova middag och eftermiddagen ska vi idag tillbringa i Algustad med älskade mamma och pappa. Utomhus lek för hela slanten!

Idag har jag redan gått 13 fulla veckor av min andra graviditet. 10 veckor sedan vi fick reda på att junior ska bli storebror. Tiden rusar iväg, snart är hösten här och nästa helg blir junior 2 år. Galet, stoppa tiden jag hinner inte med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar