måndag 2 september 2013

Målarn

Målarn ringde och väckte mig 07:45 för att meddela att han skulle komma "inom 20 minuter". Det är snart en timme sedan och han har ännu inte kommit. Jag hade hunnit både duscha, snoza och ätit frukost i lugn och ro innan. 

Det kommer nämligen en målare hit som ska göra ordning vår fruktansvärt äckliga och slitna hall. Sätta väv och måla! 

Så när målarn väl rövat sig hit åker vi för att först utföra lite ärenden och sen ska vi tillbringa resten av veckan (iaf några dagar/nätter) i Algustad hos mamma och pappa! Orkar inte bo här hemma i kaoset och slipdamm. 

I morgon skulle jag egentligen till läkarn på gripen för att undersöka min ev foglossning. Men min barnmorska ringde runt 8 och ändrade tiden, till fredag

Så jag hoppas att jag kan sjukskriva mej själv 50% under resten av veckan för det räcker att jobba det. Inatt jobbade jag 3 h 45 min och foglossningen gjorde sig påmind redan efter 1 h 30 min. Så som sagt räcker 50%. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar