måndag 30 september 2013

Sliten mamma

Efter en natt med massa konstiga drömmar och några timmars sömn sitter nu jag och junior här i soffan och myser till Lejonkungen, Sebbens nya favorit film. Så nu går den 24/7 isf Mumin. 

Idag ska vi vara hemma jag och junior. Inget dagis på måndagar och fredagar. Och onödigt att han ska behöva vara på dagis från 06:30 när Johan jobbar när jag ändå är hemma.

Foglossningen har gjort sig påmind hela natten och jag har flera gånger haft kramp i båda vaderna. 

Försökte mig på att stå på Limpmarskinen igår och efter 40 minuters kaos sa foglossningen ifrån. Antagligen därför jag är så sliten idag. 

Så typiskt när man har junior hemma hela dagen. Jag vill ju orka med att leka med honom också. I eftermiddag blir det nog att ta med junior och sova middag med han i vår säng. Varmt och mysigt! 

I morgon är det UL och vi ska äntligen få se vårt efterlängtade andra mirakel. 

Nu ska jag passa på att duscha medans Sebastian fortfarande myser till Lejonkungen. Sen blir det grötfrukost ned tända ljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar