fredag 4 oktober 2013

06:00

Efter en helvetes natt gav jag upp mitt försök till sömn vid 06. Foglossningen var hemsk igår på tjejkvällen när jag var där med Ingela Emelie och lilla Albin. Gick i mina skinnstövlar och trodde det gå men ikke! Har vridit och vänt mej hela natten och inte alls orkar lega bekvämt. Ont hur jag än har gjort.

Farmor var här igår och gav Sebastian och bebisen massor av fina presenter efter hennes och Martins USA resa! Tusen tack!

Idag ska jag på förmiddagen ta med junior och köpa fredagmys som han ska få ta med till mormor och morfar ikväll. Han ska sova där då jag och Johan ikväll ska ha lite egentid. Vi ska gå på restaurang, på bio - senaste Snabba cash filmen och sen inatt ska vi sova på Stadshotellet. 

Vi ska även försöka hinna baka lite bullar jag och junior på förmiddagen då det idag är kanelbullens dag! Vi måste också hinna till jobbet och skriva upp hotellbekräftelsen. Packa Sebbens väska och sova middag! Mkt att göra på få timmar.

Drömde mardrömmar om tromber och tornados inatt. Mitt livs värsta skräck att det ska komma sånna hit! I drömmen skyddade jag Sebastian med livet och hade Johan tätt intill mej och var i ren skräck. Hemskt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar