fredag 25 oktober 2013

Den fantastiske

Min fantastiska lilla grabb. Jag älskar dej så obeskrivligt! Du blir så stor, alldeles för fort. Och tänk att du om 4 månader drygt är storebror, det var ju nyss du som var liten bebis. Du behöver inte mamma lika mkt längre utan sköter det mesta själv. Du pratar långa meningar, klappar mig på kinden och håller hårt om min hals. Trots dina utbrott ibland och vägran till mkt är du ändå den mest fantastiska lilla person som finns. Jag hoppas din starka vilja tar dej långt i livet. Mitt lilla knyte, du föddes endast 50.5 cm och 3295g tung. Nu är du två år och snart två månader. Du väger idag nästan 13 kg och dina 50.5 cm drog du ifrån för längesen. Jag hoppas du vet hur mkt mamma älskar dej. Finns ingen som du min lilla krake. För mig är du den bästa som finns, mammas hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar