torsdag 7 november 2013

Ledig torsdag

Idag har Johan vart ledig så på förmiddagen efter att farmor vart här en snabbis var vi på Mariebergsskogen. 1 timme bland djuren och 1 timme med fika på Naturum. Efteråt handlade vi lite på maxi. Eller rättare sagt Johan handlade för Sebben somnade i bilen så jag satt kvar hos honom. När vi kom hem har vi myst och vilat en timme under mitt duntäcke jag och Sebben. Nu blir det middag strax, kebabsallad för mej och Johan och korv med mackisar till junior. 16:30 är det utvecklingssamtal på dagis och efter det tror jag vi bara myser hemma. Regnet öser ner så blir nog bara ett bad för junior sen film och mys under filten. 

I morgon är det jobb igen för Johan, dagis för Sebben och jag ska till läkaren för undersökning av foglossningen. 

Vecka 24+0 idag. Oj vad tiden går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar