fredag 29 november 2013

Mkt gjort

Mkt har vi gjort på förmiddagen idag. Kl 9 var jag hos läkarn på gripen, efter det har vi både hunnit tvätta bilen (eller ja Johan gjorde) på morfars jobb, vi har handlat mat och lite nytt till garderoben och nu ligger vi i sängen och ser på mumin. Sebben ska få sova lite middag för i eftermiddag ska han och Johan härja gärnet på leklandet medans jag ska greja hemma och baka lussekatter. 

Johan köpte sej en ny fin skjorta till Albins dop och jag fick mej ett nytt svart linne och mammamjukis. Pyret i magen fick sej äntligen tofflorna jag väntat på att hm ska få in.

Idag är jag jätte förkyld och har sovit s skit inatt. Bebisen har legat mot lungorna största delen av natten vilket ha gjort att jag haft svårt att andas. Och inte blev det bättre när jag är dyngförkyld heller. Så nu ska det bli skönt med en efterlängtad vila!
Sebben och pappa läser tidningen i väntan på läkaren hos barnmorskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar