onsdag 20 november 2013

Onsdag

Sebben har sovit sisådär inatt vilket jag känner av nu. Vi är slitna båda två. Medans Sebb var på dagis idag tillbringade jag tid med Ingela och Albin på Bergvik. Johan dolade i hemmet. På Bergvik köptes det ordentliga vintervantar till junior. Var på tiden då det vart minusgrader hela dagen. Inne på maxi handlades det nödvändigaste så som bröd, sallad och lite frukt. Fann även en tomtedress där och hårfärg. Behöver färga min hemska gråa utväxt. Tomtedresssen missade kassörskan att ta betalt för men det är ju inte mina problem. Tack så mkt! 

Efter dagis var vi till rusta. Inhandla lite adventsstjärnor till fönstren nu när vi fått större. Så nu är allt klar inför jul. Julklapparna och julsakerna är inhandlat och inslaget det som ska vara det. Albins doppresent är köpt och står inpackat. 

Nu måste jag bara kika om ljusslingan till balkongen fungerar och sätta upp den. Förlängningssladdar överallt, jobbit!

Blir färga håret ikväll tror jag men först en liten kylig kvällspromenad med grabbarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar