lördag 7 december 2013

Dop blev vigsel

Ett fantastiskt dop för Albin avslutades med en överraskande vigsel mellan Ingela och Daniel. Så fort prästen nämnde att det inte bara var dop började jag stortjuta. Allt var så lyckat och min syster och hennes familj var så vackra! Nu är vi gifta båda två, jag Sergejev och Ingela Hermansson.

Blev en bra dag trots Sebbens magsjuka. "Peppar peppar" Sebastian har inte kräkts sedan 9 i morse och då kom mjölken upp han drack för fort. Sen har han druckit mjölk, saft och ätit en smörgås vid 17 som han också fått behålla. Så vi hoppas verkligen att detta vänt nu. Ikväll ska han sova mellan oss för säkerhets skull iaf. Johan har vart till Konsum och köpt två nya filmer till Sebben och en av dem ska vi se ikväll i sängen tänkte vi. Jag kommer nog slockna ganska tidigt eftersom jag knappt sovit något inatt. Så hoppas hoppas!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar