fredag 13 december 2013

Fredag den 13

Denna dag som skulle bli så mysig med julgransklädsel, lussefika och övernattning hos mamma och pappa har nu slutat i katastrof. Sebben ligger kvar hos mamma och pappa. Jag och Johan fick akut åka hem för en timme sen. Jag kräktes första gången vid tio. Trodde det berodde på halsbrännan jag haft hela dagen men jag har kräkts 2 ggr till efter det. Mamma fick lösa av mej i sängen hos Sebb som meningen skulle sova mellan mej och Johan inatt hos mamma och pappa. Halvvägs hem i bilen höll vi på att smälla med tre rådjur som stod på motorvägen. Mitt i allt elände ringde jag polisen och meddelade om rådjuren. Ett litet stopp vid klaravik för att kräkas till den vackra utsikten över kvarnberget ligger jag nu i sängen. Matt, frusen och med ont i magen. Och att sen vara gravid i vecka 30 med en bebis som sparkar vilt gör inte saken bättre. Magsjukan är i huset igen och har nu tagit tag i mej. Ja jag vet ju vad det blir för mig resten av helgen, dejt med toalettstolen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar