onsdag 18 december 2013

Pluras jul


Ser på Pluras jul medans Johan lägger Sebben. Brukar kika på det på kvällarna nu. Ungefär det jag ser innan jag tar kvällen. Efter Sebbens alla sjukdomar har det blivit tidiga kvällar eftersom vi aldrig vet hur natten blir. Och när Johan jobbar på dagarna blir jag ännu mer sliten eftersom jag är hemma själv med Sebb. 

Idag har jag och Sebb tagit en promenad så långt som till Våxnäs. Många många veckor sedan jag gick så långt. Dock fick vi ta bussen hem. Sebb sov som en gris hela bussresan och vägen hem. Nu kommer jag nog få sota för promenaden under natten och även dagen i morgon. Men värt det. Det var så skönt att få frisk luft! Under eftermiddagen har vi även vart på Ikea för att köpa rullgardiner till sovrummet då persiennerna gick sönder där igår. Dock var mörkläggnings gardinerna slut men vi hittade påjysk och endast 100:-/st! 

Bebisen är vildare än vildast i magen idag. Hela jag hoppar när den rör sig. Magen är nu enorm, alltid enorm kvällstid. Trångt för bebisen och enorma sammandragningar nattetid. Tror denna bebisen kommer att komma tidigare. Det känns så.. 

Nu åter tillbaka till Plura!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar