tisdag 3 december 2013

Tisdag morgon

Grabbarna sover ännu men jag har redan vart vaken i snart en timme. Har hunnit ta bort nagellacket och tänt upp lite här hemma. Idag ska Sebastian till dagis för första gången på två veckor. Ser inte fram emot att lämna! Han brukar alltid gråta förtvivlat när vi ska gå då han inte vart där på länge. Idag känns det som en sådan dag. Och varje gång han gråter, gråter jag! Superjobbigt

På lördag är det dop för lilla Albin. Ska bli jätteroligt och jag hoppas Sebastian nu håller sej frisk!

Idag mår jag lite illa, har gjort det ett par morgnar nu. Får nog inte dröja allt för länge till frukosten för min del. Sen verkar jag vara inne i en tröttperiod. Spelar ingen roll hur länge jag sover under natten. Jag somnar alltid tidigt på kvällen även om jag vilat på dagen. Det är mkt jobbigare att vara gravid andra gången än första, helt klart! Ska bli skönt när man kan börja räkna ner veckorna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar