lördag 25 januari 2014

För mycket

Med dryga 5 veckor kvar till beräknad förlossning är det nog dags för mig att faktiskt börja göra ingenting på dagarna. Förvärkar på kvällarna så ibland funderar jag på om bebisen är påväg ut! Men dom lugnar ner sig när jag duschar och går och lägger mig som tur är. 

Idag har vi åkt pulka på skutberget med mamma och pappa. Sen hjälpte pappa och att få upp den där förbannade hatthyllan. 

När mamma och pappa åkt hem åkte vi till Bergvik och åt pizza på mamas. Sebastian åt som en häst, mer än 1/4 stor pizza!! Sen 40 minuter senare tryckte han en banan. 

Nu under kvällen när Johan badat och gett nattat Sebastian har jag tapetserad tv bänken som vart meningen jag skulle göra klart för månader sedan men inte orkat.. Men nu när jag är höggravid då jävlar! Och det var nog inte bra. Nu har jag rejäla förvärkar och magen gör ont. Så nu ska jag bädda ner mig i soffan och inte lyfta ett finger mer ikväll. I morgon tror jag vi ska göra minsta möjligt, iaf jag. Jag måste lyssna på kroppen mer om jag inte vill ha ut bebisen snart!

Aj min kropp!

Sebastian, Johan och mormor i backen

Morfars stora brasa

Min sexiga man!

Från svart tråkig Ikea tv-bänk till en mysig söt vit med rosa rosor. Ben ska på också och en helvit hylla ska in. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar