torsdag 13 februari 2014

Dryg väntan

Efter lite gnying och gnäll inatt från Sebastians del har vi ändå fått lite mer sömn. Dock har jag haft ont av "mensvärk" under natten och jätteont i mitt ena knä. Mitt vänstra knä är känsligt då jag för många år sedan skojbråkade med en killkompis som råkade vrida om mitt ben så jag gick på kryckor ett par veckor.. Så vi dåliga skor eller som nu när min kropp väger 1 ton känner jag av det ist hela tiden. Menvärken är dock borta nu. Tyvärr eller vad man ska säga. Jag väntar och väntar på att bebisen ska komma ut, vecka 39 idag. 13 dagar kvar till beräknad förlossning

Måtte jag slippa övertiden alltså. Bebisen behöver komma lite tidigare. Denna väntan..

Mitt huvud värker idag, troligen pga min knepiga sömn inatt och de två nätterna innan det då Sebben bänglat. Tur Johan nu är hemma idag så jag kan vila lite. Kan tänka mig att jag är sliten också då jag städade nästan hela lägenheten igår, tvättade, torkade ur kylskåpet osv. Får se vad resten av dagen bjuder på. Nu en tupplur till i soffan för min del bredvid grabbarna som lägger pussel.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar