onsdag 19 februari 2014

Nytt in

Äntligen kvällen!

Sliten idag, mycket ont i ryggen. 

En sväng till Ikea och Rusta är det enda jag har gjort idag. Johan och Sebb har vart på promenad dom och lekt här hemma. Jag har inte orkat göra någonting. 

Hur som helst, en sväng till Ikea där vi inhandlade nytt överkast till sängen, ett vitt. Jag har tröttnat på det svarta vi hade i skinn. Köpte även tvättlappar som är perfekta att använda till bebisen som kräkshandukar! Vi hade dom till Sebben och det var perfekt.

På rusta köpte vi nya mattor till vardagsrummet. Bort med dom fula svarta. Dom vi köpte kanske inte heller var dom finaste men de duger. Nu när vi ska ha två små barn som sölar runt har vi inte någon lust att lägga en förmögenhet på mattor. Nu har jag bara en duk till vardagsrumsbordet, något nytt att ställa på bordet och en lykta till tv bänken kvar att köpa så får vi anse vardagsrummet färdiginrett. En liten grön växt att ställa på öppna spisen också kanske?

Johan lägger Sebben för natten och vi får se om han lyckas få honom att somna tidigare än igår. Det blir lite sisådär när han sover på dagen ibland och ibland inte. Jag dricker iaf en kopp med hallonbladste med mjölk i soffan nyduschad. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar