tisdag 11 februari 2014

Vab

Inget dagis för junior idag. Han är jätteförkyld och visade 38.8 i temp. Han är jätte varm och vill bara sitta hos mig. Vi ser på bolibompa nu och kramas. Han har fått en alvedon supp eftersom han vägrar flytande och lite näsdroppar. Så jag hoppas febern sjunker lite innan det är dags för lite frukost. Önskar jag hade orkat gå långpromenad med junior i kärran för då hade jag gärna gjort det. Men får bli en innedag då promenad inte fungerar för mig med 15 dagar kvar till beräknad förlossning och vi är billösa under två dagar. 

Tror vi ska lägga pussel, måla och "dega" med modelleran sen. Synd det inte längre går att se på film med junior utan att det slutar i katastrof. Men vi får helt enkelt göra andra saker. Kanske om junior orkar sen vi kan gå till lekparken här utanför. Hoppas vi kan sova lite middag också eftersom jag knappt sovit inatt. Så inget dagis denna veckan heller!

Johan har kurs till tre i eftermiddag och i morgon visste han inte när han slutade. Blir tunga dagar med junior själv eftersom allt jag gör, gör ont. Sen är ju lite egentid såhär med junior innan bebisen kommer inte helt fel heller! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar