torsdag 13 mars 2014

Arg lillebror

Lillebror har under ett par dagar haft svårt att komma till ro både på dagen och på natten. Han har även börjat bli arg vi matningen. Pausar för att skrika, fortsätter äta och pausar sen och skriker igen. Vet inte varför han gör sådär? Sebastian gjorde likadant när han var liten?!

Simon har ätit ur flaska sedan han var två dagar och det har fungerat jättebra fram till nu då han börjat såhär. Vet inte om han kanske tycker att maten kommer för sakta. Han är liksom sin bror var extremt glöpen. 

Inatt verkar han inte ha sovit så mycket, inte jag och Johan heller för den delen. Simon väckte Sebastian nu vid 06:15 också och jag somnade inte förrän 02 ca efter att ha tröstar Simon.

Igår ikväll orkade Simon inte slappna av och somna på kvällen. Han brukar alltid somna på mig eller Johan och sova så ett par timmar under kvällen men igår var han vaken 4 ( ! ) timmar i sträck och vred och vände på sig. Tillslut fick jag sätta honom i bärselen och vagga runt. Då somnade han en timme. Sen efter sista måltiden innan läggning vart han hysterisk så fort Johan försökte lägga ner honom i nestet. Och han var även skrikit lite under natten. Så som sagt har vi inte sovit många timmar inatt. Verkar som grabbarna där inne har somnat om iaf medans jag och Sebben ser på bolibompa. Man kan ju hoppas dom gjort det så kanske jag kan få sova någon timme när dom gått upp? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar